1e Help! desk-dag Certificering en Registratie in de Archeologie

Op 20 juli a.s. zal de eerste van de tweemaandelijkse Help!-desk-dag Certificering & Registratie worden georganiseerd. Op dat moment staan de stukken nog gepubliceerd voor de openbare reactieronde.

U kunt tijdens deze inloop in een informele setting al uw vragen kwijt. We proberen u ter plekke zo goed mogelijk te woord te staan. Voor dit onderdeel verzoeken wij  u vriendelijk om voor 17 juli a.s.  een mail te sturen aan esther.wieringa@sikb.nl indien u van plan bent gebruik te willen maken van de inloop.

Doel van de  Help! desk-dagen

SIKB organiseert in de periode tussen juli en december 2015 tweemaandelijks een Help! desk-dag Certificering en Registratie. Doel is iedereen zo goed mogelijk te informeren over- en op weg te helpen te helpen bij de komende certificering en registratie van KNA actoren. De volgende bijeenkomsten vinden plaats in de maanden september en november 2015. De data worden ruim vooraf bekend gemaakt.

U kunt op deze dag live, telefonisch en digitaal al uw vragen kwijt over de komende Certificering & Registratie. U krijgt direct antwoord op uw vraag.

We nodigen alle belanghebbenden van harte uit om op de volgende wijze gebruik te maken van deze Help! desk-dag

Telefonische en digitale informatie

20 juli van 12 uur tot 15 uur:

Per e-mail: via info@SIKB.nl
Online: via het forum op 
Telefonisch op: 085 – 486 24 50

Live informatie

20 juli van 15 uur tot 17 uur:

Inloop bij SIKB te Gouda. Vanaf 15 uur staat de koffie & thee voor u klaar
Adres: Burgemeester van Reenensingel 101, Gouda. Zie www.sikb.nl voor route-informatie en parkeren

Door: SIKB Programmabureau /CCvD Archeologie/Bron: ARCHWEB